CEL MAI TARE STIL DE KARATE!

CEL MAI TARE STIL DE KARATE!
ASHIHARA-KARATE IS THE BEST
„Nu poti sa inveti ceva pe cineva, poti doar sa il ajuti sa gaseasca raspunsul in el insusi.” Galileo Galilei

Despre mine

Fotografia mea
OLTENITA, CALARASI, Romania
UN OM

vineri, 16 aprilie 2010

In cetatea SARMISEGETUZA


In cetate am vizitat locurile sacre.Sancturele s-au pastrat foarte bine trecind peste negura vremurilor.Multe dintre ele se aseamana mult cu alte creatii sacre ale altor civilizatii antice.INtreaga poiana era invaluita in mister si facind un efort de imaginatie parca vedeai si auzeai strabunii nostrii efectuindu-si activitatile lor zilnice.Dupa amiaza au inceput sa soseasca multi turisti straini.INtre sanctuare curge dintr-o stinca un firicel de apa care este captat printr-un jgheab de lemn si care este o apa foarte buna.Dupa cite am inteles apa contine ioni de argint si are proprietati deosebite.am plecat cu impresii foorte frumoase din acele locuri.Sper sa ma intorc cit de curind.M-ai am un loc pe care tin neaparat sa-l vad,un alt loc cu semnificatii sacre, Sfinxul din Bucegi si Babele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Arhivă blog