CEL MAI TARE STIL DE KARATE!

CEL MAI TARE STIL DE KARATE!
ASHIHARA-KARATE IS THE BEST
„Nu poti sa inveti ceva pe cineva, poti doar sa il ajuti sa gaseasca raspunsul in el insusi.” Galileo Galilei

Despre mine

Fotografia mea
OLTENITA, CALARASI, Romania
UN OM

vineri, 16 aprilie 2010

spre Sarmisegetusa Regia part.a2-a


De la Orastie am plecat intr-o dim.frumoasa de iulie spre locurile sfinte ale geto-dacilor.Este
un drum de vreo 40 de km,trei sferturi fiind asfaltat restul fiind drumuri forestiere
marcate.Multi lasau masina departe de cetate si urcau pe jos .Am fost avertizati despre
prez.viperelor dar noi nu am vazut nici una.M-am incapatinat sa urc cu masina pina sus la
cetate si desi drumul era destul de rau,pe alocuri deabia reusind sa inaintez,am ajuns in poarta
de vest a cetatii.Fiind impresionat profund de ceea ce vedeam nu am mai fost atent la drum si
am cazut cu rotile din fata intr-un sant si a ramas masina suspendata.Am fost si suparati am
izbucnit si in ris din cauza intimplarii dar cu ajutorul unor turisti am reusit sa o scoatem de
acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Arhivă blog