CEL MAI TARE STIL DE KARATE!

CEL MAI TARE STIL DE KARATE!
ASHIHARA-KARATE IS THE BEST
„Nu poti sa inveti ceva pe cineva, poti doar sa il ajuti sa gaseasca raspunsul in el insusi.” Galileo Galilei

Despre mine

Fotografia mea
OLTENITA, CALARASI, Romania
UN OM

vineri, 16 aprilie 2010

Turul isroric al tarii-----part.1-a


Asa cum scriam si la profilul meu
sunt pasionat de istoria Romaniei si in
special de cea a stramosilor nostri
Geto-Daci.In anul 2008 dupa lungi
planificari si pregatiri am plecat intrun
mini tur istoric al tarii.Am vizitat
Hunedoara,Deva, Sibiul,Alba
Iulia,Curtea de
Arges,Transfagarasan,insa punctul
culminant al calatoriei noastre l-a
constituit vizitarea zonei
ORASTIE,zona care avea o
importanta foarte mare in timpul
stramosilor nostii geto-daci.In Orastie
ne-am si cazat 2 nopti la un hotel
destul de accesibil ca preturi. Despre
Orastie pot sa spun ca desi este un
oras micut este ingrijit,curat,cu multe
monumente din toate timpurile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate

Arhivă blog